تولید شیلنگ های سیلیکونی در تهران

Wiki Article

تمامی مواد اولیه باید به دقت وزن شوند. پس از دستیابی به رنگ دلخواه، برای مدت زمان طولانی قابل استفاده می‌ماند.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

پایگاه دانش کتابخانه مواد مواد لاستیکی مواد پلاستیکی سیلیکون قالب قالب بادی قالب پلاستیک قالب لاستیک قطعه سازی سیلیکون در دنیای امروز

این شلنگ‌ها از یک سمت به رگلاتور متصل بوده و از سمت دیگر به دستگاه فشار متصل است.

مقاومت در برابر تغییرات حرارت، از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.

صادرکردن یک محصول نشان از باکیفیت‌‌بودن آن است. پس اگر به دنبال یک شلنگ با کیفیت هستید، تهران شلنگ می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خاصیت ارتجاعی و الاستیک‌بودن را می‌توان از دیگر خاصیت‌های آن برشمرد. یعنی این شلنگ‌ها با کشیده‌شدن، پاره نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید تهرانی مارکت قریب به پنج سال است که فعالیت خود را در زمینه فروش تجهیزات پزشکی، تجهیزات صنعتی، انواع شیلنگ، انواع اتصالات پنوماتیک و هیدرولیک، انواع کانال های فلکسیبل آغاز نموده. همواره بهترین محصولات، از بنام ترین برندهای داخلی و خارجی را مطابق با مصرف شرکت های ایرانی انتخاب و اراﺋه می نماید.

به دلیل ارزانی و انعطاف‌پدیری در انتخاب شکل و رنگ، چاپ روی سیلیکون از پر استفاده‌ترین روش‌ها برای چاپ روی کیبوردهای لاستیکی و سیلیکونی است. در حین این پروسه، کیبورد روی یک سطح صاف قرار داده می‌شود تا پرینتر بتواند روی سطح کلید‌ها چاپ را انجام دهد.

خانه > پایگاه دانش > سیلیکون > چاپ روی سیلیکون چیست و چگونه انجام میشود؟

صنعت خودروسازی: شیلنگ‌های سیلیکونی در سیستم‌های خنک کننده موتور، سیستم‌های توربوشارژر، سیستم‌های تهویه و سیستم‌های انتقال سوخت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شیلنگ پزشکی، از ویژگی‌های بسیاری برخوردار است. این شلنگ با ویژگی‌های قابل توجه خود، کاربرد گسترده‌ای در صنعت پزشکی، از آن خود کرده است. در ادامه با ویژگی شیلنگ صنایع پزشکی آشنا می‌شوید.

یکی از این تجهیزات، شلنگ‌ها هستند. شلنگ‌های استفاده‌شده در صنعت داروسازی، از جنس سیلیکون بوده و کاملاً تولید قطعات سیلیکونی در تهران شفاف هستند.

Report this wiki page